måndag 18 mars 2013

Underbara Voluspa till kraftigt nedsatt pris!

Idag kör members kampanj på underbara Voluspa! Direkt beroendeframkallande dofter!
Själv klickade jag hem ett par doftpinnar med härlig doft av vanilj.
Istället för 676 kr för doftpinnarna betalade jag 283 kr minus lite bonus som jag har.
Riktigt billigt med andra ord! Även utan bonusen!

Produktbild
Produktbild
Produktbild
 
Man kan även passa på att fynda kläder från Boomerang, 2 nd Day, Maison Scotch, See by Chloé mm. I dagarna startar kampanjer med bla NN07 och Tiger of Sweden/Jeans.
 
Vill du ha en inbjudan till members så att du också kan fynda lite, skriv din mail i kommentarsfältet så kommer det snart en inbjudan.
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥