onsdag 27 mars 2013

God natt

Sitter uppkrupen i sängen och skulle "bara" fixa en sak på datorn innan jag skulle sova.
Det var ju en stund sen det fixades... Så lätt att fastna på nätet!!
Egentligen borde jag sova, är trött så att ögonen går i kors efter två nätter på förlossningen. Kan ju inte sova direkt innan jag går på ett nattpass och när man går av sover man ju inte så länge för att kroppen smidigt ska kunna återgå till normala tider igen.
Så ett par dagar lär tröttheten hänga kvar.
 
Men nu har vi ju en härlig ledig påskhelg framför oss och vi har inte mycket inplanerat, så långa sovmorgnar står på schemat. (Ska bara få lilla Celina att förstå vad det innebär)
En tur på Konstrundan blir det ju såklart, underbara Madde ska ställa ut här i stan så det kan vi ju bara inte missa. Ska bli så kul att få se hennes fina alster på riktigt och inte bara på bild!
Hoppas bara att det blir lika fint väder under påsken som vi har haft idag. Tyvärr verkar det inte bli så, men hoppas kan man ju alltid!
 
När jag satt och tittade runt efter Ylva Skarps fina prints här ikväll hamnade jag på Lottas fina blogg där hon i samarbete med Mellow Store tävlar ut ett print från Ylva Skarp! Kunde ju inte komma lägligare så det är ju klart att man tar chansen!
 

Print – personality
Denna hade gärna fått stå på vårt skåp i vardagsrummet

 
 
 
Nu SKA jag stänga ner och sova.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥