torsdag 1 november 2012

Bus eller godis! (& ett reatips!)

Igår blev dörren totalt nerringd av alla som skulle gå bus eller godis. Tigga kan tyckas men när det är barn under 8-10 år kan jag tycka att det är lite rolig. Och så sött när de minsta kommer!
Men när de stora barnen i början av tonåren kommer och inte ens har klätt ut sig tycker jag nog att det är en aningens tiggeri och så trist. Svårt att sätta en gräns kanske men hemma hos oss får de helt enkelt "fulgodiset" - sånt som antingen är gammalt eller som vi inte tycker om...!
Ännu värre är det när de säger bus eller pengar.....!! Då åker dörren igen på noll tid!
 
Så klart gick våra små hjärtan också bus eller godis.
Så här "söta" var dom då
 

Tidigare på eftermiddagen bjöd en granne på läskig halloweenfika.
Lite fingrar och spindlar kan väl smaka gott!
 

 
Avslutar dagen inlägg med ett litet reatips!
 
 
Idag startade underbara Creative Lounge , en av mina favoritbutiker på nätet, sin mid season sale!
Som vanligt hittar man hur mycket som helst....
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥