lördag 10 november 2012

Vackert hem

Här hemma var planen att åka på kalas idag men det blev tyvärr inställt så istället tog vi oss en extra tur på stan och nu ligger ryggbiffen på stekjärnet och potatisgratängen är på G in i ugnen.
Vid köksbordet sitter hela familjen tillsammans, barnen ritar, Fredrik sitter på nätet och jag bloggar.
Ska bli skönt att bara vara hemma och mysa med familjen.
Känns som att helgerna ofta är uppbokade och veckan som gått har varit väldigt intensiv med jobb 6 av veckans 7 dagar, och om kvällarna har jag antingen jobbat eller varit iväg med jobbet.
Så ikväll njuter jag till fullo med familjen.
Satt och tittade runt lite på Hemnet igår och hittade ett fantastiskt fint radhus som är till salu här i stan.
 
Så fina pardörrar
 
Härligt öppet och fantastisk öppen spis

Vackert golv och härlig inredning


Älskar Lisa Rinnevuo´s målningar! Spanade länge efter en för många år sen, men har sen helt glömt bort henne. Tror jag får återuppta mitt letande :O))
 
Här hade jag garanterat sovit gott!
 
Älskar Pip Studios tapeter på barnrum

Detta flickrum hade Celina älskat
 
Tufft att sätta upp en enkel kalender så här. Blir som en tavla.
 
Fräsch och fin källare
 
En större tvättstuga står högt på min önskelista ;O))
 
Alla bilder lånade från Hemnet.
 

 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥