torsdag 15 november 2012

Foto på de finaste ♥

Här hemma njuts det av ett nystädat hus, tycker det är en sån härlig känsla när allt är på sin plats och det luktar rent och gott. Kan gå runt i huset och bara njuta och humma sådär tillfreds för mig själv. Underbart!
 
Barnen, plus en kompis, är hämtade. Mysigt att få hem barnen, kanske vi kan gå ut en sväng i det härliga höstvädret tänkte jag. Men vad händer? De två stora stänger in sig på sonens rum och den minsta springer till grannen för att leka... Så tji fick jag!
Får bli en liten promenad senare istället då. Tänkte leta lite fint från naturen att dekorera en nyinköpt ljusstake med.
 
Har varit och framkallat ett par foto på barnen idag som nu hänger på fotoväggen i trappan.
Har varit urkass på att framkalla bilder på Celina så det har nästan bara varit bilder framme på Benjamin. Men nu har i alla fall ett till på lilla fröken ramats in, fler blir det när fler ramar införskaffats.
 
 
Nu ska jag spana in lite julsaker på nätet - bl a House Doctor och Walther & Co har så mycket fint!
De där danskarna kan när det gäller inredning!
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥