måndag 26 november 2012

Fotografiska & Ylva Skarp

Satt för ett tag sen på Fotografiska och förälskade mig i dessa fina posters. Tycker att de har så många fina posters i sin webbshop men dessa från Vee Speers är det något alldeles extra med.
Så enkla och fina.
 



Och bra pris tycker jag, 120 pix för en posters. 50x70 cm.
Mm, just det - de hamnar på önskelistan. Högt upp. De också.
 
Även Ylva Skarps tryck är jag svag för.
 
 
Även de så enkla men vackra med sitt budskap och hur hon skapar något så fint av bara några enkla ord.

                    Print, Left or Right, vit [Ylva Skarp]  Print – be yourself...
 
Så sant.
 
Och dessa julprinten är bara så underbara!
 
Vykort/tavla - jul

Nu kallar sängen på mig, så det är väl bäst att lyssna :O))
 

1 kommentar:

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥