söndag 25 november 2012

Julshopping

God kväll!
 
Här hemma är vi ganska trött idag efter en fantastiskt trevlig festkväll med fina vänner.
Det bjöds på goda snittar, gott vin, musikquiz och många härliga skratt.
Inte ofta vi går på fest utan barnen men igår gjorde vi det och det innebar sovmorgon idag! Så härligt! Efter en vecka med dålig sömn var det verkligen vad jag behövde.
 
Idag kom ett mail ifrån Creative Lounge som tom den 28/11 erbjuder sina kunder hela 20% rabatt på allt i deras webbshop. Inklusive rean!
Ange koden "Julshopping" så dras rabatten av i kassan.
 
Själv fyndade jag en väska från Lilly of Sweden. Har länge letat efter en i denna stilen och denna har tydligen bara väntat på att jag ska hitta den.
Istället för 679 kr (tror jag) betalade jag 358 kr eftersom den dessutom var på rea!
Mer än nöjd med andra ord!


 
Nu ska vi ta och stoppa våra små i säng och sen tänkte jag ta tag i alla påsar med julklappar och presenter som ska slås in.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥