onsdag 14 november 2012

Kvällsmys

Sitter uppkrupen i soffan och myser med en massa tända ljus. Barnen sover och mannen är iväg på tjänsteresa. Var ett tag sen jag hade en sån här kväll för mig själv och nu inser jag att jag nog har saknat det lite. Ibland är det rätt skönt.
 
Kuddar Åhléns, HM home & Zelected by Houze. Ljuslyktor iitala

Ljuslyktor och underbaraste doftljuset från tineK.
 
Det luktar ljuvligt här hemma nu när underbaraste doftljuset är tänt!!
Just love it!
 
(Bilderna tagna med Instagram. @bencelimylife)
 
Idag har vi fixat nya pass till mig och Benjamin. Mäkta stolt var han när han själv fick skriva under! Stora killen!
Vi har även försökt få i oss första dosen av Dukoral. Fy-för-in-i-alla-svordomar-i-världen vad äckligt det var!! Varken jag eller barnen lyckades få i oss hela dosen. Benjamin sa tom att han skulle stanna hemma när vi andra åkte för han fixade inte att dricka det!!
Bara en dos kvar.... Inget vi ser fram emot precis.

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥