tisdag 13 november 2012

Taxfree-shopping!

Idag har jag haft en "bara-vara-dag" som var så välbehövlig! När barnen var lämnade på skola och dagis stack jag ut och sprang en runda. Kände mig trött och omotiverad redan innan jag började springa så efter 5 km gav jag upp. Snuvig och uttråkad powerwalkade jag sista biten hem. Efter dusch och frukost totaldäckade jag i sängen, försökte läsa men jag bara somnade ifrån min bok. Så idag behövde jag nog en lugn dag! Skönt när man rent kroppsligt känner att lugnet infinner sig.
Ikväll somnade lillasyster tidigt och pappan i huset har varit på bio så jag och Benjamin har suttit uppkrupna i vår säng och kollat i Tax-free-katalogen som kom igår! Spännande tyckte Benjamin!
Ja, jag tycker också det är spännande! Lite av en försmak på resan.
 
Mysigt att få lite egentid med honom ibland. Blir oftare med Celina eftersom hon är hemma två dagar i veckan.
 
Nu ska jag vara lite social mot mannen min innan jag sluter mina blå.
 
 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥