lördag 10 november 2012

How to kiss a frog...

Kikade in på How to kiss a frog tidigare i veckan där jag hittade lite smått och gott på rean som jag tänkte klicka hem till mina små Hjärtan. Men med tanke på hur bestämd sonen är när det gäller kläder väntade jag tills han kom hem så att han själv fick vara med och bestämma.
Celina var jag helt säker på skulle gå med på det jag hittade, men icke!

Denna klänningen tycker jag är så fin men det tyckte tydligen inte dottern....
... däremot föll denna tunikan henne i smaken så den klickades hem.
Fin kofta till en kille, dock inte till min tydligen...

... som istället valde denna tröjan.
 
Deras höst/vinter kollektion är så fin, precis som alla deras andra kollektioner.




Celina sa precis när hon såg bilderna på plaggen ovan, "kan vi beställa en sån?"!!
Fredrik himlade en aning med ögonen...! Haha!
På stan idag var det hon som ville gå in i flest butiker. Klädesbutiker!
Inte en enda leksaksbutik kom på tal! Jupp, hon har ärvt mammas shoppinggen! :O))

 

0 SÖTA KOMMENTARER:

Skicka en kommentar

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥