onsdag 14 november 2012

Nya solisar?

Har länge spanat efter ett par nya solglasögon men vet egentligen inte om jag är så sugen på att lägga hur mycket pengar som helst på dom. Av erfarenhet lyckas jag antingen bli av med dom eller ha i sönder dom. Köpte ett par snordyra för typ 100 år sen och lyckades glömma dom i min bil när jag sålde den... Ja, den nya ägaren blev väl glad hoppas jag!
 
Ray Ban har många snygga, bl a dessa
 
Ray Ban Glas: - Ray Ban RB3025 Aviator Large Metall 001/3K
 
Just nu kan man tävla om ett par här och då får man ju ta chansen!
 


1 kommentar:

  1. Tack Malin!

    Det är ju faktiskt du som har inspirerat mig med att springa, så tack för det och dina bra tips på musik. Ska testa dem nästa gång. Aha var verkligen en favorit på 80-talet, så de kan nog fungera utmärkt att springa till.

    Kul att ljusboxen blev bra hemma hos er, den är verkligen fin!

    Håller tummarna för att du har tur med vinsten av glasögonen!

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir väldigt glad när du skriver en snäll rad till mig ♥